Hot dog pe bat.

O gustare rapida, gustoasa si creativa! 🙂

Pentru aceasta retata am folosit:

  • 8 Cremvusti
  • 8 bete pentru frigarui
  • 200 grame aluat pentru paine
  • cascaval
  • 1 ou
  • 50 ml lapte

*Betele pentru frigarui le punem in apa la inmuiat.

Am inceput prin a face aluatul pentru paine care o puteti gasi aici. Nu folositi aceleasti cantitati trecute acolo. Cred ca un sfert este indeajuns. Dupa ce am framantat aluatul binisor l-am lasat la crescut pentru jumatate de ora. Dupa ce a crescut , punem faina pe masa de lucru, mai framantam 2 minute aluatul dupa care luam sucitorul si intindem foaia de aluat. ATENTIE! Nu faceti foaia prea subtire altfel se va rupe. Taiem coca in 8 fasii , luam un cremvusti si il punem pe tepusa. Luam o fasie de coca si o infasuram pe cremvusti. Facem asa cu fiecare hot dog. Luam o tava mare pe care o tapitam cu hartie de copt. Intr-un castron spargem oul si adaugam laptele si le amestecam bine. Ungem cremvustii cu laptele si ou si le bagam la cuptor. Cuptorul l-am preincalzit la 180 de grade. Cand s-au rumenit , scoatem tava din cuptor si presaram cascaval pe cremvusti. Lasam pana s-a topit si apoi ii scoatem la racit.

Reteta in poze + ce mi-a iesit:

DSC_0822 DSC_0824 DSC_0823 DSC_0821 DSC_0825 DSC_0826 DSC_0829 DSC_0830 DSC_0831Spor la bucatarit si pofta buna!

Lasă un răspuns

