Bezele. – Marshmallows .

Fie ca-i o bezea fie ca-i un pupic tot dulce trebuie sa fie. 🙂

Pentru aceasta reteta am folosit:

  •  4 albusuri de ou
  •  170 gr zahar pudra
  • 1 praf de sare
  • 1 lingurita de otet

Am inceput prin a separa ouale de galbenus si le-am pus intr-un castron inalt. Am luat mixerul si am inceput sa mixez pana albusul de ou a inceput sa faca spuma. Atunci am pus sarea si otetul si am mixat pana s-au incorporat bine. Am pus zaharul pudra intr-un castronel si cu o lingura luam zaharul si il puneam in castron si mixam bine. Am procedat astfel pana am incorporat tot zahar iar bezeaua era lucioasa si nu cadea din castron.

Cuptorul l-am preincalzit la 110 grade (daca aveti cuptor electric la 110 grade iar daca aveti cuptor pe gaz la cea mai mica treapta) , am scos o tava pe care am tapetat-o cu hartie de copt si am pus bezelele in tava cu ajutorul lui posh. Le-am dat la cuptor pentru 1.5 h , iar cand s-au facut le-am lasat tot in cuptor pentru a se raci singure.

Ce mi-a iesit:

DSC_0881 DSC_0882 DSC_0883 DSC_0884 DSC_0886

Spor la bucatarit si pofta buna! ❤

Lasă un răspuns

