Briose pt. 3

Am gasit o noua reteta de briose. E foarte simpla si nu necesita multe ingrediente. Reteta am luat-o de aici si am adaptat-o dupa marimea formelor mele pentru briose.

Pentru aceasta reteta avem nevoie de:

  • 2 oua
  • 200 g faina
  • 120 g zahar pudra
  • 1 plic praf de copt
  • 240 ml smantana slaba
  • 2 linguri de lapte
  • 150 g fructe congelate

1.   Se amestecă ingredientele uscate: făina, sarea, praful de copt.

2.   Se amestecă oul cu smântâna şi se adaugă progresiv laptele şi zahărul.  Apoi, amestecul de lichide se toarnă peste cel uscat.

3.   Se pun fructele congelate şi se omogenizează.

4.   Se pune aluatul în forme şi se lasă 15 minute, apoi se dau la cuptorul preincalzit la 180 de grade pentru 30 de minute.

Eu as recomanda sa lasati briosele sa se raceasca in cuptor, pentru ca eu le-am scos si s-au cam pleaostit, dupa cum puteti vedea. Asta nu inseamna ca nu sunt bune ci doar ca sunt mai putin … aspectuoase.

Ce mi-a iesit + doua poze cu briosele inainte de a le baga in cuptor:

DSC_0001 DSC_0002 DSC_0009

^ Asa aratau cand le-am scos prima data din cuptor si erau prea palide asa ca le-am mai lasat in cuptor.DSC_0018 DSC_0019 DSC_0020 DSC_0021 DSC_0022 DSC_0024 DSC_0027

Spor la bucatarit si pofta buna! ❤

Lasă un răspuns

